امنیت سایبری

چگونه از محیط اینترنت به صورت امن استفاده کنیم

امنیت سایبری

چگونه از محیط اینترنت به صورت امن استفاده کنیم

راه اندازی وبلاگ امنیت سایبری

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۱ ب.ظ

سلام خدمت همه دوستان و خوانندگان وبلاگ

امروزه اینترنت و فضای مجازی یا همون سایبر تقریبا در تمام خانه ها و منازل راه یافته و همگان میتوانند از مزایای بیشمار ان استفاده کنند.از تحقیقات و پروژه ها گرفته تا انجام امور بانکی و سرگرمی های مفید و اموزش ها و.... .

اما همین مکان خاص و مفید همانطور که بستری است برای فعالیت های مجازی مفید و سودمند، متاسفانه بستری هم برای سواستفاده افراد و شرکت های سودجو و انجام امور خرابکارانه شده. طوری که اگر لحظه ای غفلت کنیم یا با نا اگاهی پا به این دنیای بزرگ بذاریم، ممکن است حتی برای سال ها پشیمان شویم. مثلا فردی را در نظر بگیرید که در حساب بانکی اش میلیارد ها تومان پول دارد.اگر این فرد بدون در نظر گرفتن نکات امنیتی و پیشگیری برای انجام امور بانکداری اینترنتی پا به فضای سایبر بگذارد، افراد سودجو وی را به دام خود می اندازند و موجودی حساب وی را به سرقت میبرند. حتی تصور این موضوع هم دشوار است چه برسد به تجربه ان.

به همین خاطر من بر ان شدم که با استفاده از تجربیات شخصی، اموزش های کتاب ها و سایت ها، مقاله های داخلی و همچنین با استفاده از ترجمه متون خارجی وبلاگی را بسازم که اموزش های مفیدی را برای شما داشته باشد تا بتوانیم از محایط مجازی و سایبری به نحوی استفاده کنیم که حداکثر سود و صرفه در وقت برای ما داشته باشد.

با ارزوی سلامتی روز افزون رهبر معظم انقلاب و توفیق شما

محمد جواد شریعتی تبار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۰
محمد جواد شریعتی تبار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی